zondag 26 september 2010

In serie




Voor de jarige vriendinnetjes: een gevulde sjakos.

7 opmerkingen:

  1. Tof zeg, en wat zit erin? Ben nogal nieuwsgierig van aard zie je!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. he dat stofje ken ik :)
    en ja ik moest er maar 1 maken ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk, het stofje ook :) Heel bekend hiero. Maar ook ik vraag me af wat zit er in?
    Leuk dat je mee doet aan mijn give-away!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt heel mooi! Is hier misschien een patroontje van te vinden op 't internet?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heel mooi. Ik heb een naai-vraagje :-) Hoe krijg je je steken op die dikke stof van ikea recht? Ik heb het telkens voor op van die dikke interieurstof. De naald springt iedere keer links en rechts van de draad in de stof. Heb zelfs al een leer-naald geprobeerd! En die stoffen zijn zo ideaal voor tasjes...
    mooie blog ook trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik naai deze dingen met een machine van den Aldi, en dat beestje doet dat perfect zelf.
    Misschien kan een jeansnaald hulp bieden? Ik heb er zelf wel geen ervaring mee.

    BeantwoordenVerwijderen