woensdag 30 april 2014

Zoek de fout!


12 opmerkingen:

  1. Bij het gele staan de snorren onderste boven?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Reacties
    1. Maar ze staan wel allemaal in dezelfde richting ... dus : dat is gewoon stylish !

      Verwijderen
    2. Als de dochter omlaag kijkt, staan ze juist. Ook aanvaardbaar.

      Verwijderen
    3. En er zijn ook afhangende snorren!

      Verwijderen
  3. had je het niet gevraagd, was het waarschijnlijk niet eens echt opgevallen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha, ik moest de foto vergroten om het te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. niemand die het ziet ;) maar ik kan me voorstellen dat je ff baalde toen ie af was en je dat zag

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het valt niet op! En inderdaad nu ziet zij de snorren wel goed.
    Laatst had een vriendin de stof van het rokdeel ook omgekeerd maar er stonden herten op... dat heeft ze toch wel opnieuw gedaan. Herten op hun rug, klinkt niet goed ;)
    En het moet gezegd worden, het zijn leuke kleedjes geworden!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Supermooi en ik vind die ondersteboven snorren net keigoed passen bij Noor!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind het verdachter dat er twee zusters liefelijk naast elkaar op de foto staan, dat zou hier niet pakken...

    BeantwoordenVerwijderen