woensdag 31 oktober 2012

Blij

 
Bezoekjes aan de kringloopwinkel, daar word ik blij van.
 





4 opmerkingen:

  1. Ooooh Sarah Kay!! Dat is hier bij ons niet meer te vinden ... :( Zo'n mooie knopen ook niet trouwens! En ik zit nochtans ook in de Stille Kempen (en ben nu heel erg benieuwd naar welke kringwinkel jij gaat ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Blauberg-Herselt en de pas geopende winkel in Veerle-Laakdal. Maanden niks te vinden, maar de aanhouder wint. Ik probeer elke twee weken binnen te springen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is toch een eindje te ver voor mij... Ik hou het bij Brecht, Turnhout en Hoogstraten en idd, de aanhouder wint!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Blauberg is onze kringwinkel, nu weet ik wie er met de leuke dingetjes gaat lopen ;-)

    MorganMagic

    BeantwoordenVerwijderen